Neto realizacija bosanskohercegovačke prehrambene industrije Vispak d.d. u 2012. godini iznosila je 28.799.965 KM, što je za 21 posto više u odnosu na 2011. godinu.

Razlozi za ovakav pozitivan ishod poslovanja nalaze se u rekordnoj realizaciji kafe, lansiranju novih brandova na tržište, kao i u povećanom obimu izvoza i otvaranju novih tržiša.

Tako je realizacija kafe u prošloj godini iznosila 31,6 posto više u odnosu na 2011. Kvalitet i inovacije došle su prošle godine do izražaja i u segmenetu 'Bosanske kuhinje'. Realizacija juha i čorbi u 2012. godini bila je 6 posto veća u odnosu na 2011. godinu.

„Prava bosanska kafa, Zlatna džeza, iz dana u dan ima sve više poklonika, kako na domaćem, tako i na inozemnim tržištima. S druge strane, naše inovacije i kreiranje potpuno novih ukusa i proizvoda u okviru programa 'Bosanske kuhinje', dalo je rezultate brže no što smo očekivali. Uspjeli smo prodrijeti na neka nova i veoma značajna tržišta u prošloj godini, kao što su Tursko i tržište zemalja Arapskog zaljeva, gdje su potrošači prepoznali kvalitet naših brandova. Naš ukupan izvoz porastao je u prošloj godini u odnosu na 2011. za 30 posto. Ne treba zanemariti i veoma zapažen marketinški nastup, nove promotivne spotove, i snažnu podršku u oblasti strateškog komuniciranja“, riječi su direktora Vispaka Rusmira Hrvića.

Hrvić dalje navodi kako je u 2013. godini Vispak planirao povećanje realizacije 10 posto. Šansu vidi u povećanju konkurentnosti, daljem jačanju brandova, inovacijama, kao i u izvozu. U završnoj fazi priprema nalazi se nekoliko proizvoda u segmentu proizvodnje čokolade, a planiran je dalji razvoj programa juha, čorbi, začina i dodataka jelima, kao i kafe.

Pozitivan trend poslovanja nastavljen je i u 2013. godini. U januaru ove godine zabilježena je neto realizacija od 2.350.870,75 KM, što je 17,83 posto više u odnosu na isti mjesec lani.

Ipak Vispak!