Za osnovni motiv novih pakovanja Vispakovih čajeva odabrana je bosanska sehara.

„Bosanska tradicija na koju smo veoma ponosni nas uči da se u sehari čuvaju lijepe, vrijedne i mirisne stvari. Takav je slučaj i sa Vispakovim čajevima. Vispak ide korak dalje i kao domaća prehrambena kompanija želi dokazati da itekako ima šta reći, ali i pokazati. Angažirali smo vrhunske stručnjake dizajna i odabrali rješenje koje najviše podsjeća na nas“, riječi su direktora Vispaka Rusmira Hrvića.

Zanimljivo je da se uz seharu, prvi put u dizajnu jednog Vispakovog proizvoda pojavljuje i kera/milje, kao još jedan snažan simbol bosanskih kuća i domova.

Čajevi u novom ruhu, sačuvani u 'Vispakovoj sehari' već se nalaze na tržištu i moguće ih je nabaviti širom Bosne i Hercegovine.

Konačna odluka o tome još nije donijeta, ali najvjerovatnije da će i redizajn logotipa Vispaka kao i ostalih proizvoda ići upravo u tom smjeru. „Namjera nam je da novim kreativnim pristupom utemeljenim na bogatom kulturno – historijkom nasljeđu Bosne i Hercegovine i na ovaj način, ukusno dizajniranim pakovanjima, uljepšamo prodajne police kako kod nas, tako i u svijetu“, pojašnjava Hrvić.

Novi dizajn Vispakovih čajeva kreativno je postignuće dizajnera agencije McCann Erickson iz Sarajeva.